אילון מאסק ביל גייטס / ההאקר שפרץ לחשבון של ביל גייטס - בן 17 | ישראל היום - ביל גייטס במקום השלישי עם 132 מיליארד דולר בלבד.

השנה המסחררת של אילון מאסק, מייסד ומנכל חברת טסלה, הגיעה לשיאה ביום שני, כאשר הפך לאיש השני בעושרו בעולם, ובכך עקף את ביל גייטס, . שווי הונו של מאסק, היזם המיליארדר בן 49, . בלומברג החלה לפרסם את מדד העשירים לפני 8 שנים, כאשר בראש הרשימה התמקם בבטחה ביל גייטס מייסד מיקרוסופט. בשנת 2017 היה זה מייסד אמזון, ג'ף בזוס, . לפני כשלושה שבועות כתב גייטס שהטכנולוגיה הקיימת .

זו הייתה שנה עצומה לטסלה ולמאסק. ×
×"×"אקר שפרץ לחש×'ון של ×'יל ×'ייטס - ×'ן 17 | ישראל ×"יום from www.israelhayom.co.il
אילון מאסק על ביל גייטס: ביל גייטס במקום השלישי עם 132 מיליארד דולר בלבד. השווי האישי של אילון מאסק, מייסד טסלה וספייס אקס, טיפס במהלך 2020 בסכום השערורייתי של 100.3 מיליארד דולר, העלייה גדולה ביותר במדד . שווי הונו של מאסק, היזם המיליארדר בן 49, . השנה המסחררת של אילון מאסק, מייסד ומנכל חברת טסלה, הגיעה לשיאה ביום שני, כאשר הפך לאיש השני בעושרו בעולם, ובכך עקף את ביל גייטס, . זו הייתה שנה עצומה לטסלה ולמאסק. מנכל טסלה אילון מאסק עקף את ביל גייטס, מייסד מיקרוסופט, והפך לאיש השני בעושרו בעולם. מייסד חברת המכוניות החשמליות חלף על פני מייסד מייקרוסופט ביל גייטס במצעד העשירים והוא כעת במקום השני.

מייסד חברת המכוניות החשמליות חלף על פני מייסד מייקרוסופט ביל גייטס במצעד העשירים והוא כעת במקום השני.

במהלך 2020 עלה ערכן של 170 מיליון המניות שהוא מחזיק בחברה . השווי האישי של אילון מאסק, מייסד טסלה וספייס אקס, טיפס במהלך 2020 בסכום השערורייתי של 100.3 מיליארד דולר, העלייה גדולה ביותר במדד . עדיף שתישאר במכוניות וטילים, ולא תדבר על קורונה. אילון מאסק על ביל גייטס: אילון מאסק גף בזוס, צילום: בלומברג החלה לפרסם את מדד העשירים לפני 8 שנים, כאשר בראש הרשימה התמקם בבטחה ביל גייטס מייסד מיקרוסופט. אלון ריב מאסק שחגג 50 השנה הוא אחד מיזמי העל של העשורים האחרונים לצד ביל גייטס, ג'ף בזוס ואחרים. מנכל טסלה אילון מאסק עקף את ביל גייטס, מייסד מיקרוסופט, והפך לאיש השני בעושרו בעולם. מייסד חברת המכוניות החשמליות חלף על פני מייסד מייקרוסופט ביל גייטס במצעד העשירים והוא כעת במקום השני. בזוס נשאר הבעלים היחיד של חברת הטילים blue origin, היריבה המרה של spacex של אילון מאסק, חבר נוסף ברשימה זו, וגם של עיתון הוושינגטון פוסט. בשנת 2017 היה זה מייסד אמזון, ג'ף בזוס, . נראה שחתול שחור עבר בין מייסד מיקרוסופט למייסד טסלה. לפני כשלושה שבועות כתב גייטס שהטכנולוגיה הקיימת .

זו הייתה שנה עצומה לטסלה ולמאסק. בזוס נשאר הבעלים היחיד של חברת הטילים blue origin, היריבה המרה של spacex של אילון מאסק, חבר נוסף ברשימה זו, וגם של עיתון הוושינגטון פוסט. לפני כשלושה שבועות כתב גייטס שהטכנולוגיה הקיימת . בלומברג החלה לפרסם את מדד העשירים לפני 8 שנים, כאשר בראש הרשימה התמקם בבטחה ביל גייטס מייסד מיקרוסופט. אלון ריב מאסק שחגג 50 השנה הוא אחד מיזמי העל של העשורים האחרונים לצד ביל גייטס, ג'ף בזוס ואחרים.

אלון ריב מאסק שחגג 50 השנה הוא אחד מיזמי העל של העשורים האחרונים לצד ביל גייטס, ג'ף בזוס ואחרים. ‎אנר×'×™×
‎אנר×'×™×" ☢︎ ×'רעינית on Apple Podcasts from is2-ssl.mzstatic.com
נראה שחתול שחור עבר בין מייסד מיקרוסופט למייסד טסלה. במהלך 2020 עלה ערכן של 170 מיליון המניות שהוא מחזיק בחברה . בלומברג החלה לפרסם את מדד העשירים לפני 8 שנים, כאשר בראש הרשימה התמקם בבטחה ביל גייטס מייסד מיקרוסופט. כמה חסר לו כדי לעקוף את ג'ף בזוס? אילון מאסק על ביל גייטס: מנכל טסלה אילון מאסק עקף את ביל גייטס, מייסד מיקרוסופט, והפך לאיש השני בעושרו בעולם. ביל גייטס במקום השלישי עם 132 מיליארד דולר בלבד. השווי האישי של אילון מאסק, מייסד טסלה וספייס אקס, טיפס במהלך 2020 בסכום השערורייתי של 100.3 מיליארד דולר, העלייה גדולה ביותר במדד .

זו הייתה שנה עצומה לטסלה ולמאסק.

השנה המסחררת של אילון מאסק, מייסד ומנכל חברת טסלה, הגיעה לשיאה ביום שני, כאשר הפך לאיש השני בעושרו בעולם, ובכך עקף את ביל גייטס, . נראה שחתול שחור עבר בין מייסד מיקרוסופט למייסד טסלה. במהלך 2020 עלה ערכן של 170 מיליון המניות שהוא מחזיק בחברה . זו הייתה שנה עצומה לטסלה ולמאסק. ביל גייטס במקום השלישי עם 132 מיליארד דולר בלבד. מייסד חברת המכוניות החשמליות חלף על פני מייסד מייקרוסופט ביל גייטס במצעד העשירים והוא כעת במקום השני. השווי האישי של אילון מאסק, מייסד טסלה וספייס אקס, טיפס במהלך 2020 בסכום השערורייתי של 100.3 מיליארד דולר, העלייה גדולה ביותר במדד . לפני כשלושה שבועות כתב גייטס שהטכנולוגיה הקיימת . מנכל טסלה אילון מאסק עקף את ביל גייטס, מייסד מיקרוסופט, והפך לאיש השני בעושרו בעולם. כמה חסר לו כדי לעקוף את ג'ף בזוס? בשנת 2017 היה זה מייסד אמזון, ג'ף בזוס, . עדיף שתישאר במכוניות וטילים, ולא תדבר על קורונה. בזוס נשאר הבעלים היחיד של חברת הטילים blue origin, היריבה המרה של spacex של אילון מאסק, חבר נוסף ברשימה זו, וגם של עיתון הוושינגטון פוסט.

במהלך 2020 עלה ערכן של 170 מיליון המניות שהוא מחזיק בחברה . לפני כשלושה שבועות כתב גייטס שהטכנולוגיה הקיימת . אלון ריב מאסק שחגג 50 השנה הוא אחד מיזמי העל של העשורים האחרונים לצד ביל גייטס, ג'ף בזוס ואחרים. אילון מאסק גף בזוס, צילום: השווי האישי של אילון מאסק, מייסד טסלה וספייס אקס, טיפס במהלך 2020 בסכום השערורייתי של 100.3 מיליארד דולר, העלייה גדולה ביותר במדד .

כמה חסר לו כדי לעקוף את ג'ף בזוס? ×
×"×"אקר שפרץ לחש×'ון של ×'יל ×'ייטס - ×'ן 17 | ישראל ×"יום from www.israelhayom.co.il
כמה חסר לו כדי לעקוף את ג'ף בזוס? השנה המסחררת של אילון מאסק, מייסד ומנכל חברת טסלה, הגיעה לשיאה ביום שני, כאשר הפך לאיש השני בעושרו בעולם, ובכך עקף את ביל גייטס, . אלון ריב מאסק שחגג 50 השנה הוא אחד מיזמי העל של העשורים האחרונים לצד ביל גייטס, ג'ף בזוס ואחרים. בשנת 2017 היה זה מייסד אמזון, ג'ף בזוס, . בלומברג החלה לפרסם את מדד העשירים לפני 8 שנים, כאשר בראש הרשימה התמקם בבטחה ביל גייטס מייסד מיקרוסופט. ביל גייטס במקום השלישי עם 132 מיליארד דולר בלבד. נראה שחתול שחור עבר בין מייסד מיקרוסופט למייסד טסלה. עדיף שתישאר במכוניות וטילים, ולא תדבר על קורונה.

אילון מאסק גף בזוס, צילום:

השווי האישי של אילון מאסק, מייסד טסלה וספייס אקס, טיפס במהלך 2020 בסכום השערורייתי של 100.3 מיליארד דולר, העלייה גדולה ביותר במדד . אילון מאסק גף בזוס, צילום: לפני כשלושה שבועות כתב גייטס שהטכנולוגיה הקיימת . מנכל טסלה אילון מאסק עקף את ביל גייטס, מייסד מיקרוסופט, והפך לאיש השני בעושרו בעולם. מייסד חברת המכוניות החשמליות חלף על פני מייסד מייקרוסופט ביל גייטס במצעד העשירים והוא כעת במקום השני. במהלך 2020 עלה ערכן של 170 מיליון המניות שהוא מחזיק בחברה . בשנת 2017 היה זה מייסד אמזון, ג'ף בזוס, . שווי הונו של מאסק, היזם המיליארדר בן 49, . ביל גייטס במקום השלישי עם 132 מיליארד דולר בלבד. בלומברג החלה לפרסם את מדד העשירים לפני 8 שנים, כאשר בראש הרשימה התמקם בבטחה ביל גייטס מייסד מיקרוסופט. זו הייתה שנה עצומה לטסלה ולמאסק. נראה שחתול שחור עבר בין מייסד מיקרוסופט למייסד טסלה. אילון מאסק על ביל גייטס:

אילון מאסק ביל גייטס / ×"×"אקר שפרץ לחש×'ון של ×'יל ×'ייטס - ×'ן 17 | ישראל ×"יום - ביל גייטס במקום השלישי עם 132 מיליארד דולר בלבד.. השנה המסחררת של אילון מאסק, מייסד ומנכל חברת טסלה, הגיעה לשיאה ביום שני, כאשר הפך לאיש השני בעושרו בעולם, ובכך עקף את ביל גייטס, . במהלך 2020 עלה ערכן של 170 מיליון המניות שהוא מחזיק בחברה . ביל גייטס במקום השלישי עם 132 מיליארד דולר בלבד. כמה חסר לו כדי לעקוף את ג'ף בזוס? אילון מאסק גף בזוס, צילום:

עדיף שתישאר במכוניות וטילים, ולא תדבר על קורונה אילון מאסק. ביל גייטס במקום השלישי עם 132 מיליארד דולר בלבד.